Locatie Paauwlaan

Ons clubhuis is gelegen op een terrein wat grenst aan Park de Paauw. Ook ligt het langs de Wetering, de vaart die door Wassenaar heen loopt naar het Valkenburgse Meer en de Oude Rijn.

In het park is een grote vijver en een aantal bevaarbare wateren. En als we op het park uitgekeken zijn dan is aan de overkant van de weg landgoed Backershaghe, een nog groter stuk bos dus. En op loopafstand aan de andere kant van de woonwijk, beginnen de duinen, met daarin attractiepark Duinrell. Genoeg gelegenheid voor bosspelen, speurtochten, kanovaren en roeien dus.

Het terrein waarop ons clubhuis staat is helemaal omgeven door een muur waarin een aantal poorten zitten, makkelijk, overzichtelijk en privé dus. De botenloods van de zeeverkenners ligt direct buiten die muur aan de kade.

Het clubhuis heeft twee verdiepingen. Op de begane grond is de hal, de ruimte met wc’s, douche en wasbak, de keuken en het welpenlokaal. vanuit het welpenlokaal loopt een trap omhoog naar het beverlokaal.

Verhuur

Ons clubhuis is ook te huur, voornamelijk voor andere scoutinggroepen die er een (weekend)kamp willen houden. Voor details, zie ons verhuurboekje (PDF).
Prijzen zijn momenteel:

• Voor scoutinggroepen: € 4,90 per persoon per nacht
  • Voor anderen:  € 6,- per persoon per nacht

waarbij betaald moet worden voor minimaal 20 personen (dus, voor scouting minimaal € 98 per nacht, voor anderen € 120). We rekenen de prijs per 24 uur; mocht je bv een weekend van zaterdagochtend t/m zondagmiddag willen, dan komt er de prijs voor een extra dagdeel bij.

Bij verhuur zonder overnachting, bv voor een kinderpartijtje, is de prijs €50 voor een ochtend of middag, € 75 voor een avond (tot 23:00 uur), of € 85 voor meerdere dagdelen of de hele dag.

De borg voor de huur van het clubhuis bedraagt € 130

Om te zien of het clubhuis op een bepaalde datum al verhuurd is of al gereserveerd voor eigen gebruik, kunt u terecht in de accomodatiegids van Scouting Nederland.
Verhuur is niet mogelijk op de tijden dat onze eigen scouting bijeenkomsten plaatsvinden. Incidenteel en in overleg is verhuur op vrijdagavond en zaterdagmiddag wel mogelijk, maar meestal alleen tijdens de zomervakantie.
Wij verhuren niet voor studenten- of jongerenfeesten.

Extra’s

Los bij te huren/kopen zijn de volgende extra’s:

• Kano’s: we hebben 5 meer-persoons kano’s beschikbaar (plaats voor 4 personen). Huurprijs € 10 per kano voor een dag of weekend, voor elke extra dag komt daar € 5 bij. Peddels en zwemvesten (in kindermaten) zijn hierbij inbegrepen.
  • Wifi: voor € 5 per dag, of € 25 per week, kan gebruik gemaakt worden van draadloos internet in het gebouw (bereik dekt niet het hele terrein)
  • Stookhout: zie pagina over hout-verkoop

Adressen

Adres clubhuis:Paauwlaan 12 2243 AA Wassenaar (Kaartje en routebeschrijving)
PS: dit adres kan gebruikt worden als postadres tijdens verhuur, huurders krijgen sleutel van de brievenbus. Het is niet het correspondentie-adres van de groep!

NB: vanaf eind november 2017 is de Paauwlaan voor auto’s niet meer direct bereikbaar vanaf de N44. Tot routeplanners en navigatie-software dat ook weten, kan je het beste de Backershagenlaan als bestemming invoeren en vanaf die kant de Paauwlaan in rijden.

Beschikbaarheid en reserveringen

Reserveringen lopen via de accomodatiegids van Scouting Nederland.