Plusscouts

Draaitijd: 1x per maand op woensdagavond (20:00 uur tot 22:30 uur) of indien nodig op een andere dag/avond
Leeftijden: 21+

Wat doen de Plusscouts?
De plusscouts hebben elke maand een afwisselend samengesteld programma dat door de plusscouts zelf wordt gemaakt. De ene maand heeft dit programma meer scouting elementen in zich dan de ander maar plezier en gezelligheid staat voorop bij de plusscouts. Aan het begin van het jaar maken de plusscouts een gezamenlijke jaarplanning en bespreken dan welke activiteiten er voor het komende jaar op de planning staan. De activiteiten bij de plusscouts variƫren van zeilen op de kaag tot bowlen bij Menken tot een avondje primitief koken of een avondje kubben op het strand. Ook gaan de plusscouts elk jaar gezamenlijk een weekendje weg naar een leuke plek ergens in Nederland.

Leiding:
De plusscouts hebben geen (bege)leiding maar organiseren alles zelf

Heb je vragen klik dan hier.