Stam

Draaidag: Maandagavond 20:00 – 22:00 uur
Leeftijden: 21+

Wat doet de Stam?

Vanaf 2010 heten stamgroepen binnen Scouting Nederland officieel “Roverscouts”, echter de naam “Stam” wordt nog veel gebruikt, ook bij Scouting De Paauw. Leden van een stam bepalen zelf wat ze doen tijdens hun opkomsten en kampen, maar hebben uiteraard wel een begeleider.

De huidige stam is in augustus 2010 opgericht en er zijn inmiddels al meer dan 18 leden waarvan een groot aantal ook actief leiding Scouting Willibrord. Zoveel smaken zoveel verschillende activiteiten: buitensport activiteiten, bierbrouwen en klussen, stokbroodgolf, of hun eigen spel gemaakt zoals op de foto te zien is, overal kun je leden van de Stam tegen komen. Meer informatie over deze speltak is te vinden op de Scouting Nederland website. Wil je een keer meedraaien? Gezellig! Klik dan even op deze link. Tot snel!

Just Dancen met de klassieker, Barry White!